fredag 15 januari 2010

fredag va redan????

igår va ja på möte med Tv4 och svt. Filmade liten för en reklamfilm som kommer senare. Allt var rätt så tajmat och jag drack kaffe privat och på scen så efter 7 koppar e man rätt så speedad. =D men kul iaf. träffade en journalist från tv4 som var så trög att man trodde huvet på henne var gjort av gammal mannagrynsgröt med klumpar. herregud. det slutade med att ja sa till henne på skarpen för hon försökte läxa upp mig. hallå u dont have a chance.

nå. idag väntar jag på ett samtal dels om ja ska utomlands o film en snuttfilm och dels om jag ska stanna i sverige i februari or not.
Väntar på ytterligare en grej där jag hoppas jag gått vidare :)

SÅ NU sitter man här med livet framför en. har ibte ätit lunch än eftersom ja rensat avlopp och lockat håret samtidigt som jag färgade ögonbrynen och satte på lösnaglar. det roliga var att det saknas naglar t 2 fingrar så jag kommer slita av dem ikväll. minn nagelteknolog skulle dö om hon ser hur jag sliter av allt. hoho.


Nu ringde en tvkanal o det e möte på måndag.
skönt, hinner man partajja lite i helgen o provfilmning bakis. yeah!


puss dez

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Den granskas och publiceras snarast möjligast! /skrållan