måndag 8 februari 2010

alla små där ute...

Nå hallå hejsan....=)
Innan jag börjar ska jag baah rekomendera en bok. Det handlar om en fd yrkeskriminell och den heter jag är wanted-alias david larsson.
Grymt bra och spännande:)

Nu framöver blir det en tuff inspelningsperiod. Ingen kommer få veta eftersom det är den dagliga sekretessen som ALLTID<> Det kommer bli grymt roligt och jag kommer som vanligt bjuda på mej själv och typ....... ha jävligt mkt självdistans...
D e det tråkigaste me o va skådis. Man kan aldrig prata med någon om vad man ska göra....När man gör jobbet får man inte säga nåt efteråt får man vara tyst. när programmet sänds...ja då fårn man prata...Men vafan e det för kul då. då e man ju skit less på det där....O all media grejs o hitasn ditan- men iaf. ja kommer att spela in i typ några veckor eller så.....

Sen ja - comedy central...Fick väldigt fint beröm därifrån. Ska börja simma 1 gång i veckis sen gym en gång i veckis för er som undrar:P:P:;P

sen va händer mer då...Ska iväg o kolla lite bilar o sånt om ja nångång ska ge mej ut i trafiken0dödsfarligt för andra.... asså alla e typ så här baaah shiit måste ta körkort när jag e 18år och 1 dag. men jag vill fan inte .
1. jag kan inte köra.
2.När jag kör blir jag rädd och förvirrad skrattar oavbrutet åt mina fel körningar och blir okonc.
3.När jag är okoncentrerad så blir jag otålig. Jag skulle aldrig orka vänta på grönt ljus.
4.en kvinna i trafiken stoppar upp all trafik. dom är så rädda och försiktiga.. o alla bara kör in i dom.
5. Jag kan inte göra flera saker samtidigt.

Så nej jag vill inte o ska inte ha körkort. jag är rädd för allting och har ingen respekt för en bil.
Jag fattar inte ens hur en bil funkar. Men bensinen luktar gott:D


Såå...idag fyller min syster Nathalie D år=) grattis stumpeligumpis..
Vick - miss u 2


PUSSSSSSSSSSSSS / Queeeeeeenie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar! Den granskas och publiceras snarast möjligast! /skrållan